Міжнародний франчайзинг та розширення кордонів використання бренду

Зростання і розширення бізнесу – основна мета підприємництва. Розширення до міжнародних масштабів – один з методів, який дозволяє рости далі. Одним із варіантів міжнародного розширення, яке, по витратним мірками, безперечно виступає альтернативою прямому переносу бізнесу, є франчайзинг і варіанти ліцензування. Таке міжнародне масштабування все ж може вимагати певних інвестицій в основні ресурси, наприклад, захист інтелектуальної власності, маркетингові витрати, людей та ін.

Однак, перераховані витрати виявляться значно меншими, ніж вкладення коштів в перенесення бізнесу в іншу країну власними силами.

Компанії, які затіяли міжнародне масштабування будуть потребувати кваліфікованих радників для допомоги в такій серйозній справі.

Ретельно продуманий досвідченими фахівцями LBL поетапний план стане не тільки успішним початком, але і гарантією очікуваного результату для розвитку вашого бізнесу «без кордонів».

Зв'язатись із нами